Tasuta kätte Iga üle 49€ ostuga!
Close
Reg nr. 16353960
+372 5332 8907 info@airsoftgo.ee
Open hours: T-R : 12:00-18:00 / L : 10:00-16:00

OP. Sangaste 2 26.11.2022

OP. Sangaste 2
Kuupäev: 26.11.2022
ALGUS: 11:00 (Kogunemine 10:00)
ASUKOHT: SAnGASTE RAKETIBAAS
Korraldaja: Valga underground airsoft (VU)
VANUSEPIIRANG: 16+
Osalustasu: Tasuta

Valga Underground ei suutnud OP. Sangaste esimeses osas ründajatele vastu panna ning kaotasid. Ründajad leidsid koodid ja tegid pommi kahjutuks. Valga Underground asub vasturünnakule, et koodid tagasi saada ning pomm taas aktiveerida.

Mängu käik:

Alal on kokku 4 punkti, mida peab üks meeskondadest kaitsma ja teine ründama.
Igas punktis on tükike koodist, mille ründajad peavad kätte saama ja toimetama pommi juurde. Pomm, koos esimese tükiga koodist, ning kaart järgmise punkti asukohaga asub esimeses punktis. Esimese punkti asukoha saab ründav meeskond mängu alguses. Iga järgneva punkti asukoha saab vallutatud punktis asuvalt kaardilt.
Pommi tohib kahjutuks teha ainult siis, kui kõikide punktide koodid on pommi juures. Raadio teel numbrite edastamine ei anna luba koodi kasutada.
NB! Punkte kaitstakse/rünnatakse ainult kaartidel märgitud järjekorras.
Kui Valga Underground kõiki koode 4 tunni jooksul kätte ei saa ja pommi kahjutuks teha ei suuda on kaitsjad võitnud.
Igat punkti tähistab lipp, mis on püstises asendis. Punkt loetakse ründajate poolt vallutatuks siis kui lipp on maas ja ei lehvi. Kui punkt on vallutatud ja lipp langenud liiguvad kõik k.a elus olevad kaitsjad järgmisse punkti.
Langenud punkte kaitsjad tagasi võtta ei saa.

Respawn:

  • Kaitsjatel on igas punktis 2 elu. Uue elu saab järgmisest punktist.
  • Kui 2 elu on läbi liigub kaitsja järgmisse punkti kaitsesse.
  • Ründajatel on piiramatu arv elusid. Esimene respawni koht on ründajatel parklas. Iga järgnev ära võetud punkt saab olema ründajate  uus respawni koht. Ära võetud punkt tähendab seda, et lipp rünnatavas punktis on langenud.

Piirangud:

  • Automaat, püstol, pumppüss jne – Kuni 1,5j (piiranguteta)
  • Poolautomaat snaiper – Kuni 2,5j, üksiklasud, distantsi piirang 20m (Backup, kuni 1,5j kohustuslik)
  • Kuulipilduja – Kuni 2,5j, distantsi piirang 20m (Backup, kuni 1,5j kohustuslik)
  • Poltlukk snaiper – Kuni 4J, distantsi piirang 30m (Backup, kuni 1,5j kohustuslik

NB!

  • Majas sees kasutame üksiklasku.
  • Majast välja ja väljast sisse võib kasutada full autot kui on tagatud ohutu distants.
  • Püro keelatud.
  • Kõik relvad chronotakse enne mängu ja relvad saavad vastava märgistuse, mis lubab mängul osaleda.
  • Kaitseprillid ja näomask kohustuslikud

Kestvus – 4h või kui ründajatel on kõik punktid vallutatud.
Kui mäng saab läbi varem siis teeme CTF (Capture the flag); TDM (Team deathmatch)

Lisa kommentaar

EestiРусскийEnglishSuomiLatviešu valodaLietuvių kalbaDeutschSvenska